If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Спидера в момомента е единствен с 220коня 2.4дизел фабрично.
и какво от това фактите са тук:
Е то факта че едната ми харесва повече от другата е по важен - а не някакви числа.
Тия от Топ Гиър като ги сравняваха казаха че все пак биха си взели Алфата
Да така казаха, но смешното е че нашият "расов спортист" го бие женска кола
Ами то и Ауди R8 би порше 911 Турбо - би го на пистата би го и на драг - това прави ли Ауди R8 по яка кола от Порше 911 Turbo . Ако те накарат да избереш от тея двете Порше или Ауди ще вземеш щото по бързо
Не бие нищо , а е горе долу равно на пряката му кокуренция - 911 карера 4с. Дори и като цена са еднакви. Турбото е доста по-скъпо удоволствие, а между "нормално" 911 и R8 с удоволствие бих взел Аудито - доста по-атрактивно е .
Не бие нищо , а е горе долу равно на пряката му кокуренция - 911 карера 4с. Дори и като цена са еднакви. Турбото е доста по-скъпо удоволствие, а между "нормално" 911 и R8 с удоволствие бих взел Аудито - доста по-атрактивно е .
Kво му е по атрактивното - нов модел, модерен в момента , модерен в момента е преоритет на мутреси и селски мутри в БГ.
Не бие нищо , а е горе долу равно на пряката му кокуренция - 911 карера 4с. Дори и като цена са еднакви. Турбото е доста по-скъпо удоволствие, а между "нормално" 911 и R8 с удоволствие бих взел Аудито - доста по-атрактивно е .
Kво му е по атрактивното - нов модел, модерен в момента , модерен в момента е преоритет на мутреси и селски мутри в БГ.
Бат Вас , Бат ВАс..... карерата няма турбо мой .... ко да ти кажа и май не си гледал добре....
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Не бие нищо , а е горе долу равно на пряката му кокуренция - 911 карера 4с. Дори и като цена са еднакви. Турбото е доста по-скъпо удоволствие, а между "нормално" 911 и R8 с удоволствие бих взел Аудито - доста по-атрактивно е .
Kво му е по атрактивното - нов модел, модерен в момента , модерен в момента е преоритет на мутреси и селски мутри в БГ.
Бат Вас , Бат ВАс..... карерата няма турбо мой .... ко да ти кажа и май не си гледал добре....
И без турбото да е пак я предпочитам 911 - вярно просто си бях пуснал Топ Гиър да върви и може да не съм служал внимателно. Ами даже да съм сгрешил 911 с турбо има - пак по добре от Ауди Р8 И с турбо и без турбо 911 по ме кефи - какво значат цифрите
Е айде сега щото в БГ ги карат селяни и колата селска. Откъм дизайн си е атрактивна и определено визията и е като на по-скъпа и рядка кола. Ауди определено надминаха себе с R8. А дали и колко е хубава кола е съвсем друг въпрос,но си е доста хвалена.Друг въпрос ,че навлиза в територията на автомобили от ранга на Ферари , Ламбо и наща обична 8C (C>R) , но е далеч по-ефтинa, масова и лесно достъпна .... ако може да се говори така за такива возила разбира се
надявам се снаете колкомструват колите са които става дума
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Някво недоразумение ли виждаш. Една карера 4с струва около 250к, а Халдито е 10 20к отгоре . Турбото е над 300к , а всякви шукариики като Мурчелаго са 400+. За коли като Алфа 8Ц няма смисъл даже да се говори защото те са крайно ограничени бройки.
sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment